dissabte, 2 de febrer del 2008

Dani Martí i Eloi Fontanella

Amb aquesta entrevista doble comencem una sèrie de posts en el quals sortiran entrevistes als membres de la plantilla. Comencem per Eloi i Dani Martí, dos titulars de la plantilla, arribats aquest any al club. Pròximament comptarem amb Morillo, Miralles, Luso, Jorge Recio....etc.

Mostrar el nostre especial agraïment a en Carles Barberà que ha facilitat al màxim la realització de l'entrevista i com no, als jugadors.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
1.-Estat civil?
E: Visca amb parella, però solter.
D.M: Solter.

2.-Quins són els teus estudis?
E: COU
D.M: ESO

3.-Quin és el teu cantant favorit?
E: Coldplay.
D.M: Gerard Quintana.

4.-Quina és la teva cançó preferida?
E: Tinc moltes però...{D.Martí: contesta una collons!!} Vinga va, The Scientist de Coldplay
D.M: Camins

5.- Quins són el teu actor i la teva actriu preferits?
E: Denzel Washington i Charlize Theron
D.M: Robert de Niro i Charlize Theron

6.-Quina pel·lícula has vist més cops? I la darrera?
E: La més vista Braveheart, i la darrera Soy leyenda.
D.M: La més vista Forrest Gump, i la darrera doncs, Ocean’s Thirteen.

7.-Quin és el millor llibre que has llegit? I el darrer?
E: La Catedral del Mar i el d’en Sandro Rosell.
D.M: L’últim que he llegit és el d’en Maldini, de Cuatro.

8.-La teva nit perfecta seria.....
E: Sopar romàntic, la platja i que segueixi la nit.
D.M: Acabar mullant. jajaja.

9.-Quin és el teu programa de televisió preferit?
E: Últimament estic mirant molt “Bocamoll” de TV3
D.M: Polònia

10.-Quin és el teu plat preferit?
E: La paella
D.M: Entrecot

11.-Una ciutat...
E: València
D.M: Barcelona

12.-Quan vas plorar per últim cop?
E: Quan va morir el meu avi.
D.M: L’ascens amb el Girona.

13.-Quin lloc del món t’agradaria visitar?
E: Brasil.
D.M: Brasil.

14.-Quin va ser el teu primer cotxe? I l’últim?
E: El primer un Seat Ibiza i l’últim un BMW 320 familiar.
D.M: Aquí es nota qui té pasta eeee? El meu un Polo, és el que tinc ara.

15.-A banda de la teva, quina és la dona més sexy?
E: Diana Lima
D.M: Tyra Banks

16.-Què has après dels teu pares?
E: Aprendre a respectar les persones.
D.M: Ser bona persona.
    17.-Caritat o solidaritat?
    E: Solidaritat
    D.M: Solidaritat.

    18.-Quin ha estat el teu darrer capritx?
    E: El BMW 320
    D.M: Un portàtil.

    19.-Quan et vas emborratxar per últim cop?
    E: L’any passat quan vàrem quedar campions amb l’Alacant.
    D.M: L’Ascens amb el Girona.

    20.-Reconec que em poso “borde” quan...
    E: Em criden
    D.M: Ho són amb mi

    21.-Què no falta mai al teu frigorífic?
    E: Coca-Cola light.
    D.M: Falten tantes coses que.....vinga va, sucs de fruites.

    22.-Quins són els teus ídols? I de petit?
    E: Luis Enrique, amb diferència.
    D.M: No n'he tingut mai cap.

    23.-El regal de Reis que m’ha fet més il·lusió és....
    E: Una bicicleta que em van regalar de petit, de totes maneres no en tinc cap de concret.
    D.M: Quan em van regalar les meves primeres 10.000 peles.

    24.-Amb quin personatge històric t’identifiques o admires?
    E: J.F.K
    D.M: Lluís Companys

    25.-On acostumes a anar de vacances?
    E: Menorca
    D.M: Em quedo a Mataró.

    26.-Platja o muntanya?
    E: Platja
    D.M: Platja.

    27.-La teva marca de roba preferida?
    E: g-star
    D.M: Hi haurà “algo” a canvi? Vinga va, també, g-star.

    28.-Quan vas utilitzar per darrer cop el transport públic?
    E: La setmana passada.
    D.M: La setmana passada.

    29.- Una virtut? I un defecte?
    E: Virtut: Alegre. Defecte: “cabezón”.
    D.M: Virtut: bona persona: Defecte: tossut

    30.-Un restaurant per anar a sopar.
    E: Casa la meva mare.
    D.M: Tomaquera, de Barcelona

    31.-Tens alguna mascota?
    E: Tinc una gosseta petita, es diu Berta.
    D.M: Cap.

    32.-De no ser futbolista, què series?
    E: Quelcom relacionat amb l’esport.
    D.M: Preparador físic.

    33.-Els futbolistes cobren massa?
    E: A primera i a segona sí, es cobra molt per sobre.
    D.M: No, qui cobra el que cobra és perquè s’ho guanya.

    34.-Rebutjar una prima per guanyar és d’honrats? I per deixar-se guanyar?
    E: Estic a favor de les primes per guanyar, per deixar-se guanyar va contra el futbol.
    D.M: Rebutjar per guanyar és de tontos. Rebutjar per perdre és d’honrats.

    35.-De quin futbolista et parlava més el teu pare quan eres petit?
    E: De cap, no li agrada el futbol.
    D.M: De tots.

    36.-El teu millor amic en el món del futbol?
    E: Amb l’Aurreko he jugat força temps, aquesta i dues temporades a Figueres.
    D.M: Remo.

    37.-Es lliga més sent futbolista?
    E: Sí, però cadascú es treu les castanyes del foc com pot.
    D.M: Sí. Sobretot els de primera i segona divisió.

    38.-Es rendeix més al camp després de practicar sexe?
    E: Es rendeix igual.
    D.M: No me'n recordo, jajaja. No pot ser això.

    39.-Futbolísticament, en què has millorat en els últims anys?
    E: A controlar-me més.
    D.M: A saber estar en un camp de futbol.

    40.-Què fa un futbolista quan no entrena?
    E: Descansar, jugar a tennis amb els amics i estar amb la família. Anar a veure el Barça ara que estic aquí.
    D.M: Descansant, estudiant anglès i preparant-me per seguir estudiant més.

    41.-Què sobra al futbol català? I què hi falta?
    E: No li sobra res, però li falta...doncs que els camps siguin de gespa natural.
    D.M: Falten aficionats als camps. I no crec que sobri res.

    42.-Tens alguna mania abans de sortir al camp?
    E: No
    D.M: No

    43.-Excepte l’actual, quin és el millor entrenador que has tingut?
    E: Alvaro Cerva, el de l’any passat a l’Alacant.
    D.M: Calderé

    44.-Dels equips en què has jugat, quin té la millor afició? Sense compromís.
    E: Alacant no, Figueres no tenia afició, el Llevant B és un filial...la del Sant Andreu.
    D.M: Poca competència teniu. Sant Andreu.

    45.-Què coneixies del Sant Andreu abans de fitxar?
    E: Doncs quasi tot. L’any passat ja el seguia perquè estàvem al mateix grup i sí, coneixia que Joan Gaspart n’és el president, els entrenadors, la plantilla, que és un dels històrics del futbol català.
    D.M: Poca cosa. Que és un club històric. Joan Gaspart president i Jaume Creixell.

    46.-A favor o en contra de les seleccions nacionals?
    E: Jo estic a favor, però dubto que es portin a terme perquè és complicat.
    D.M: Cadascú ha de jugar amb la selecció que senti.

    47.-Què opines de la pena de mort?
    E: A favor.
    D.M: A favor.

    48.-S’haurien de legalitzar tots els immigrants?
    E: No, només els que vinguin disposats a col·laborar en el projecte de país.
    D.M: Els que siguin necessaris, sí.

    49.-Si fossis president de la Generalitat, què seria el primer que faries?
    E: Treure els peatges.
    D.M: Ostres, sóc President...canviar de secretària, no? Jajajaj. President de Catalunya, tu. Faria alguna cosa per l’autodeterminació.

    50.-Què és el primer que et passa pel cap quant sents:

    Eloi.
    Barça? Barça!
    Madrid? No puc veure el Madrid.
    Espanyol? M’agrada l’Espanyol.
    Nàstic? de Tarragona.
    Figueres? Tramuntana
    Europa? Jajajaja. M’ho poses fàcil, eh? Rival del Sant Andreu.
    Sant Andreu? Equip en el que estic ara.
    Reus? Un bon club.
    Terrassa? Hi tinc un company.
    Mataró? Jaume Creixell.
    Girona? M’agradaria jugar-hi, és l’equip de la ciutat on vaig nèixer.

    Dani Martí.
    Barça? L’equip dels meus somnis.
    Madrid? Equip rival.
    Espanyol? Un equip més.
    Nàstic? Un equip simpàtic.
    Figueres? Un equip llunyà.
    Europa? Jajajaja. [Eloi: no ho diguis eeee?], jajaja. El del porc.
    Sant Andreu? Equip on estic.
    Reus? Rival difícil.
    Terrassa? Un equip més.
    Mataró? Equip de la meva ciutat.
    Girona? Ex-equip.

    51.-Digues un desig en veu alta...
    E: Pujar aquest any amb el Sant Andreu.
    D.M: Jugar a Segona A amb el Sant Andreu.